Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Abbe & Lingon - 28 mars 2010 09:03

            Voff Voff

Nu har äntligen husse rensat bland alla bilder som tog på utställningen och de bästa bilderna kommer upp här. Se och njut!


     

Mycket folk i ridhuset men som tur var så hittade vi whippetkompisar där ändå!


     

Tasskydd på!                  Det är skönt att sitta i husses famn i väntan på ringen.


  En sista check från husses sida på att jag kan stå fint....


           

Väl inne i ringen så gick vi ett varv runt, sedan ställdes jag upp och domaren klämde och kände på mig.


  Sedan gick vi ett varv till i ringen


och strax efter det så fick vi resultatet och som ni ser så försöker jag få husse att visa vad det står på lappen med omdömet :D


  Det var ganska kallt i ridhuset så efter mitt framträdande så åkte täcket på och när matte fick se denna bilden så började hon gapskratta. Hon tyckte jag var så himla lik Dobby i Harry Potter. Jag vet inte om jag håller med för jag vet inte vem Dobby är. Vad tycker ni? Är jag lik Dobby?

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards