Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Abbe & Lingon - 3 juli 2009 22:08

I förra veckan fick matte och husse för sig något väldigt konstigt... De började packa in mig och massa saker i bilen och sa att vi skulle åka på semester!?



Vi åkte bil jättejättelänge, så det var bara att lägga sig ner och sova.



När vi tillslut stannade påstod husse att vi var på Öland... Första stoppet blev nåt ställe med mycket blommor och grejer som man inte fick kissa på. Nedan ses jag och husse på Solliden, som stället visst hette.


Vi åkte sen in till en stad, jag tror det var Borgholm. Matte fick för sig att vi skulle njuta av solen och satte sig på nåt hårt ställe.. Det var bara att göra det bästa av situationen och sova lite..



Nästa dag var det dags igen, men den här gången åkte vi till en strand, den var i alla fall mjuk.


Sedan tyckte matte att jag skulle bada....


..det tyckte inte jag så efter en stund gick jag in igen.


Efter ytterligare en halv dag med sol, bad och promenader åkte vi hem igen. Semester var trevligt påhitt(till viss del för att matte och husse hade tid med mig hela tiden...), det vill jag göra fler gånger!Men det var ganska skönt att komma hem också...


Av Abbe & Lingon - 3 juli 2009 20:04

Jaha, då har man börjat blogga då... Matte och husse har tjatat på mig ett tag att jag ska börja, eftersom de följer min kompis Janssons blogg och tycker det är jätteroligt att läsa vad han hittar på! Nu kände jag i alla fall att det var dags, så jag ska regelbundet försöka uppdatera er om mitt liv. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards