Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Abbe & Lingon - 30 juli 2009 21:41


            Voff på er igen!


Ikväll tror jag allt att husse och matte har fått fnatt. De springer runt i lägenheten som yra höns och packar, lagar mat till helgen och syr ett täcke till mig. Imorgon ska vi åka ner till husses mamma och övernatta där för att på lördag åka till WR-SM i Halmstad. Gissa om jag är laddad för det!!!!!!!!!!!!

Det är ju så grymt kul att springa efter trasan och landa i gropen efter ca 10s. Men åter till täcket.

      Eftersom det är till mig så måste det ju passa på just mig. Det gör att man får vara lite modell/docka. Jag vet inte, så svårt tycker jag inte det är....

.....man står ju bara still och väntar på att de ska lämna mig ifred. Men ibland tror jag ändå att det glömde något...!



Ja ja, då får man väl göra det bästa av situationen. Ligga i favvofotöljen med täcket på och vänta på husse eller matte. Som sagt, de är lite konstiga ikväll. Springer runt som yra höns, ja jag säger då det. Jag blir inte klok på dem.


Men såhär blev iaf resultatet med täcket. Vad tycker ni?

 

Helt fel är det inte väl?


God natt. Imorgon åker vi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards