Alla inlägg den 4 december 2009

Av Abbe & Lingon - 4 december 2009 09:41

.....sedan Lingon kom till oss!

Och sedan dess är det bara lugnt när han sover, kanske därför som det bara finns bilder på honom när han tar det lite lugnt??? Det är ju faktiskt riktigt svårt att få bra bilder på en whippet inomhus som busar och leker.


Här fick jag inte vara i fred ens i soffan från Lingon, tur att han blir trött och sover ofta säger jag   

 

Men det är tydligen inte lätt att hitta någonstans att sova när husse pluggar så Lingon gjorde ett smart trick för att hålla koll på husse och ändå sova....

 

Personligen tycker jag det räcker med att ligga i sängen eller soffan eller på någon annan liggplats som husse och matte har givigt oss. Han säger till innan han går ändå.


På morgonen är det trevligt att mysa lite med matte. Och denna gången fick jag matte för mig själv. Men Lingon hade lagt beslag på husse tills han gick och hämta kameran.  

Morgonmys med matte och husse är inte fy skam, stundtals så funkar det bra till och med när den lille tränger sig på.

 

         Voff Voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards