Alla inlägg den 13 december 2009

Av Abbe & Lingon - 13 december 2009 16:41

            Voff Voff


Äntligen har snön kommit till Linköping och det är någon minusgrad ute så den får nog ligga kvar också. Det tycker jag är riktigt roligt. Och visst är det så att det spritter lite extra mycket i benen nu när man går ut och det ligger snö på backen!?! Husse tycker jag är lite jobbig nu när vi är ute och går för jag kan inte gå ordentligt i kopplet längre, men jag vill ju bara springa så snön yr!!!


Oj nu är det dags att gå ut igen, hoppas husse håller dåligt i kopplet så jag få sträcka ut på fotbollsplanen....


Som avslutning en bild från dagens skidtävling, framför tv:n i soffan skall skidor avnjutas    

 

            Voff Voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards