Alla inlägg den 6 december 2009

Av Abbe & Lingon - 6 december 2009 13:51


             Voff Voff


Idag är det söndag, och söndagar i adventstid innebör Julmarknad i Gamla Linköping. Matte och husse tyckte det var en strålande idé att ta med oss och titta på folket och alla stånd som var fyllda med saker som hör julen och julmarknader till. Jag förstår inte riktigt meningen med att vi åkte dit måste jag ju säga, de köpte ju inget till oss!!!! Nåja, det kan väl vara hänt att det inte var riktigt därför som vi åkte dit.

Lingon som inte är så gammal kan inte gå så mycket som skulle behövas, så han fick åka innanför husses jacka och titta på folket.


                Hela flocken på julmarknad

 


Kullersten och mycket folk är inte direkt mina favoriter, det är lite knöligt att gå på och alla människor gör det lätt att tappa bort husse och Lingon. Och det tycker jag inte om, flocken ska vara samlad när man gör sådant här. Men nu så ska jag ta igen mig hela eftermiddagen för husse säger att vi ändå inte ska göra något förrens till kvällen.


             Voff Voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards