Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Abbe & Lingon - 5 augusti 2009 19:32


                  Voff & mjau!

I lördagskväll efter att vi hade avbrutit WR-SM åkte vi hem till mattes mamma. Där fanns det en konstig lurvig sak. Jag blir inte riktigt klok på den, den har ju knappt någon nos och kan inte lämna mig ifred helt och hållet. Mattes mamma har sedan ca 2 månader tillbaka blivit stolt kattägare. Katten heter Simson och är en Perser.

        Husse!!!! Vad är det där egentligen?????

Efter en välbehövlig  natts sömn åkte vi vidare hem till Linköping men matte har ju hästar som vi skulle se till också men sen.....


.....sen åkte vi ÄNTLIGEN hem och jag måste erkänna, jag hade saknat soffan en liten aning :D

Så underbart att vara hemma och sova i soffan igen!


                            Voff voff!!

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards