Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Abbe & Lingon - 21 augusti 2009 17:33


                  Voff Voff!!!


Nu ni, nu har det äntligen hänt!!!!  Husse och matte har bytt foder åt mig. Nu får jag ett färskfoder en gång per dag och mitt vanliga torrfoder den andra gången varje dag. Jag är nöjd, myyyycket nöjd över den nya maten. Den är jättegod!! Trots att jag nu har ätit det hela denna vecka så är det svårt att motstå så god mat, även att matte och husse envisas med att ge mig det på morgonen.... man ska sova på morgonen ju!


Första provsmaket blev i bilen av någon anledning. Men vad spelar det för roll när manfår så god mat!?!

 


Sedan vill jag också passa på att skicka iväg en hälsning till lille Jansson; Snart är jag redo för nya LC-banor med dig i Rydsskogen och hoppas du tar WR-licensen snart....


                      Voff voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards