Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Abbe & Lingon - 19 augusti 2009 20:05


                   Voff voff!!!


Jag tänkte berätta lite om vad jag och matte gjorde i måndags. Vi var på agility fortsättning!!! Det var jättekul att komma igång igen med den träningen och att få hoppa över hinder är ju inte fy skam direkt. Vi var så duktiga (tills vi avbröt...) att instruktören var imponerad av min och mattes insats. Tyvärr så sköt de borta på skjutbanan och det tycker inte jag om så till slut sa jag till matte att nu räcker det!! Då gick jag och ställde mig vid grinden och sedan var den träningen över. Matte var lite bitter, det var mycket tid kvar av träningen sa hon. Men efter en stund tyckte även hon att det var ok. Vi var ju så himla duktiga innan skotten blev för mycket.


Ni ska få se bilderna från träningen som husse tog.


 


Glömde ju säga att vi tränade mycket handling över hopphinder och en del 90graders svängar. Inga problem säger jag.


Voff voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards