Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Abbe & Lingon - 4 januari 2010 15:20

            Voff Voff

Nu har jag kommit tillbaka till Linköping efter "semestern" hemma hos husses mamma. Jag fick åka dit själv för att jag skulle slippa undan de värsta nyårsraketerna, hoppas Rydskidzen inte har så många rakter över iår...


När jag kom så blev jag mött av husse och Lingon. Husse kände sig lite bortglömd har han sagt, jag hälsade nämligen mest på Lingon :D

men det var ju så roligt att ses igen att husse fick allt bli lite sidåsatt. Nu ligger jag och Lingon i soffan framför tv:n och orkar inte göra ett skit. Milo var nämligen med upp och lämnade mig och det blev ett hiskeligt lekande och busande ände tills han åkte hem till sig. Milo och Lingon lekte även järnet när vi alla träffades under julhelgen och här skall ni få se hur det så ut då:


.....jag kan säga er att det var mycket värre busande idag! Mera fart och mera brottning. Synd bara att Lingon inte riktigt har fattat att han är så mycket mindre än Milo, fast det kanske är bra också för när Milo tröttnar på att ha Lingon i mungipan så lägger han en tass över honom och flyttar på honom.


              Voff Voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards