Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Abbe & Lingon - 9 januari 2010 20:47


Voff Voff


Nu är det Lingon som tassar med lite hjälp av husse. Jag har glömt berätta om min lekkompis Sascha, en golden-border blandis. Hon är helt tokig och full av liv, en riktigt rolig tjej att busa med alltså :P

Det nya året började med att jag och Sascha fick busa runt på en snötäckt tennisplan i Ryd. Det var riktigt skojjigt och jag hoppas jag får träffan henne igen. Ni får en liten bildboom från vårat möte.

                               Sascha

             oj, hon skäller, bäst att frysa rörelsen....

  .....det gick ju bra, full fart igen!!!   .....attans, måste jag ikapp i högervarvet.  

                     Usch vad jobbigt det var, nu går vi hem husse

 


Voff Voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards