Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Abbe & Lingon - 13 januari 2010 20:33

och en dag har Lingon och hans syskon hunnit bli. Här kommer en uppställningsbild på Lingon som nu väger 7,4kg.


 

Voff Voff

Av Abbe & Lingon - 13 januari 2010 16:28

.....har jag varit och hälsat på ett par gånger nu och äntligen fick jag springa lite lös och husse hade kameran med sig.ja som ni kanske förstår så är det Lingon som är på och tassar nu igen.


Jag tänkte visa er lite bilder från den gången, husse hade vädret med sig så att säga, det var soligt och finte ute.


  Snö på nosen är ett måste när man är ute.


  Här kommer matte gåendes.

  Bäst att sluta med det man håller på med....   ...och iväg i full fart till matte!!!

  Yes!!!! Jag fick henne!!! och som bonus får man ju då möjligheten att springa till husse också. Eller....??!

  Jodå, även denna gången fick jag springa till husse.

Det var kul att springa lös i stallets närområde men det finns en hel del konstiga hundar där som visst kallas för hästar. Undra om de vill leka med mig...?

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards