Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Abbe & Lingon - 2 februari 2010 13:06

            Voff Voff

Jag tror väl inte det är någon hund eller dess matte/husse som har missat att det är mycket snö ute och ganska kallt. Så för att man ska få sig lite aktivering, då jag inte riktigt får springa fritt ännu, har jag börjat leka lite mera med Lingon. Han är nu så stor att man kan leka lite mera hårdtassat med honom och det tycker jag är bra. Att leka med lätta, mysiga tassar är inte riktigt min melodi. Efter att vi hade lekt ett tag kom husse fram med kameran och innan vi slutade så hann han ta några kort på oss i leken i alla fall.

         "Ja men kom igen nu då Abbe!!! Lite mera aktiv kan du väl vara??"

                        ".....nej aj aj inte såååååååååå mycket"                            "Hörru... stäng av blixten. Vi leker här!"  

             Till er som undrar hur det går med simningen så kan jag säga att det går framåt. Igår så var jag till och med lite taggad på att simma så snart behöver jag inte matte och husse för att simma :P

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards