Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Abbe & Lingon - 10 februari 2010 12:57

.... kan vara så himla skönt att få. Men då måste man dels vara bra i kroppen och dels så måste massören vara snäll och inte ta i så mycket. Tyvärr så fick jag idag inte uppleva något av det!!!

Husse tog med mig och Lingon till min massör i Huskvarna och hon fick klämma och känna en del och kunde konstatera att jag var väldigt spänd i högra sidan av ryggmuskulaturen. Inte så bra kanske men vänstra sidan var tipp-topp, man får vara glad för det iaf :D


Men mest glad är jag nog över att husses kropp var i mycket sämre skick än min, på honom var det vader, lår, sätet och ryggslutet som inte var i bra form. Muskler som var mer spända än fiolsträngar och hårdare än timmerstockar var en resumé av konditionen på benens muskler.


Lille Lingon uppskattade inte helt och hållet det här med att vara hos massören, se bild.

    Men det är tur för Lingon att massören är så snäll som hon är, han fick mycket godis så att han skulle vara tyst medans jag och husse fick massage.


Men jag klagar då inte på att få massage, även om jag tittat väldigt stint så kan jag lova att det var kamerans blixt som fick mig att öppna ögonen.

    Massage av bogen är så sköööönt.......!


Voff Voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards