Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Abbe & Lingon - 6 februari 2010 15:36

......på Lingon skall ni få se.


Men först måste jag säga att simträning "is the shit!". Visst, man blir blöt och lite kall men å andra sidan så har jag ju där en chans att få arbeta med mina muskler. Och det är ju näst bäst efter att få släppa loss på ett fält, vilket inte är ett alternativ just nu.

Idag var jag och husse och simmade själva och det gick bra tycker jag men husse säger att jag fuskar lite med bakbenen. Han tycker att jag tar i för lite med dem, men det gör jag bara för att han ska hejja och peppa mig när jag simmar    Utan en hejjaklack simmar jag inte ordentligt med mina bakben, jag har ju flytväst så det är ju inte direkt så att jag sjunker när jag slutar sparka med bakbenen...


Och så var det ju vinterbilderna också.


                       En "emmalinesråtta" kommer ut ur snövallen!!!

                Med tungan rätt i munnen kan man göra allt.....!!  

                                  Snöig??? Va? Vem? Jag!?!  

                Nu ska jag fortsätta sova, man blir så himla trött efter simning att bara jag får kissa direkt efteråt så är dagen gjord...! Voff Voff

Presentation

Omröstning

Vad är det värsta din nyaste familjemedlem har förstört?
 Skor, gärna Italienska läderskor
 Tapeten
 Soffa och/eller fåtölj
 Bord och/eller stolar
 Kablar och/eller sladdar
 Kläder
 Övrigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards